Ο υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης έχει την ευθύνη να επιλέξει πια από τις δύο επιλογές για την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών του βορείου Αιγαίου θα υλοποιηθεί. Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) υιοθέτησε και τις δύο προτάσεις που τέθηκαν προς συζήτηση στη χθεσινή συνεδρίαση του.
Δημοσιογραφικές πληροφορίες του emprosnet.gr αναφέρουν πως περισσότερες πιθανότητες να υιοθετηθεί, ως προσωρινή λύση, έχει αυτή που θέλει το νήσος Μύκονος, να εκτελεί δύο δρομολόγια την εβδομάδα στην γραμμή Πειραιάς – Σύρος – Ικαρία – Σάμος – Χίος – Μυτιλήνη – Λήμνος – Καβάλα, από το δρομολόγιο αυτό επιδοτούμενο θα είναι το τμήμα του δρομολογίου από Σάμο ως Καβάλα. Σύμφωνα με την πρόταση του ΣΑΣ το μίσθωμα θα είναι 130 ευρώ ανά ναυτικό μίλι και προσαύξηση 35% επειδή το ν. Μύκονος είναι πλοίο πρώτης κατηγορίας. Λιγότερες πιθανότητες, σε αυτή την φάση, συγκεντρώνει η πρόταση το Blue Star Patmos να κάνει ένα δρομολόγιο την εβδομάδα στην γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη – Λήμνος – Καβάλα στο οποίο το επιδοτούμενο τμήμα θα είναι από την Μυτιλήνη ως την Καβάλα και θα περιλαμβάνεται και μια προσέγγιση στα Ψαρά. Στην ίδια πρόταση προβλέπεται ένα δεύτερο δρομολόγιο (ανά εβδομάδα) να πραγματοποιεί το νήσος Μύκονος, από Σάμο ως Καβάλα.
Εν τω μεταξύ το ΣΑΣ ενέκρινε την δρομολόγηση του οχηματαγωγού «Πελαγίτης» στην γραμμή Μυτιλήνη – Λήμνος – Καβάλα κάθε δύο εβδομάδες. Το δρομολόγιο θα πραγματοποιείται κάθε δεύτερο Σάββατο. Κι αναμένεται να δώσει πολλές λύσεις στην μεταφορά προϊόντων από την Λήμνο προς την Μυτιλήνη, τη Χίο και την Αθήνα.