ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

«Η ΔΕΗ γνώριζε για το πρόβλημα» της τετραπληγικής...

dei-logariasmoi
24/07/14 
Καταγγελία των συγγενών της αδικοχαμένης τετραπληγικής γυναίκας που άφησε την τελευταία της πνοή την Τετάρτη μέσα στο σπίτι της στα Χανιά, μία ώρα μετά αφού η ΔΕΗ – λόγω χρέους – της έκοψε το ρεύμα .
       Νέα τροπή παίρνει η υπόθεση της τετραπληγικής γυναίκας από τα Χανιά που έχασε τη ζωή της αφού η ΔΕΗ – λόγω χρέους – της έκοψε το ρεύμα, αν και χρειαζόταν μηχανική υποστήριξη από τρία μηχανήματα όλο το 24ωρο.
Συγγενείς της 56χρονης κατήγγειλαν πως η «ΔΕΗ γνώριζε για το πρόβλημα». Μάλιστα σημειώνουν πως το τοπικό υποκατάστημα της εταιρίας στα Χανιά έχει ενημερωθεί με παρέμβαση και του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργου Σταθάκη. «Καταθέσαμε τα έγγραφα συνεπικουρούμενοι και από τον βουλευτή, προκειμένου να γνωρίζει η ΔΕΗ το πρόβλημα υγείας», ανέφεραν χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, ενισχύοντας το επιχείρημα ότι η επιχείρηση ηλεκτρισμού γνώριζε για την κατάσταση της τετραπληγικής ανέφεραν πως παλαιότερα και ενώ εκτελούσαν εργασίες στην κολόνα της ΔΕΗ που ηλεκτροδοτούσε την οικία, φρόντισαν να φέρουν γεννήτρια ώστε να μην διακοπή η παροχή ρεύματος στο σπίτι της 56χρονης.
Τέλος, οι συγγενείς της αδικοχαμένης γυναίκας εκφράζουν την απορία «γιατί δεν ενημερώθηκαν μια εβδομάδα νωρίτερα ώστε να φροντίσουν να καλύψουν το χρέος». Η οφειλή για το λογαριασμό του ρεύματος ήταν 237 ευρώ.
Νωρίτερα, η ΔΕΗ με ανακοίνωσή της, έδωσε τη δική της απάντηση για το χαμό της 56χρονης
«Σχετικά με τις σημερινές αναφορές σε διαδικτυακές σελίδες για διακοπή ηλεκτροδότησης οικίας καταναλωτή στα Χανιά Κρήτης λόγω οφειλής, κατόπιν σχετικής εντολής της ΔΕΗ ΑΕ, οφείλουμε να ενημερώσουμε για τα κάτωθι:
Ύστερα απο σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.
Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.
Υπενθυμίζουμε  ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση  των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770».